donderdag 27 oktober 2016

Een klokje om mijn pols

Ik draag nooit sieraden. Geen kettingen en geen armbanden. Andere, vriendinnen, hebben hun polsen standaard behangen met aandenkens en souvenirs. Maar als ik dat zelf probeer voel ik mij net een museum. Het klopt gewoon niet. Wel wilde ik altijd al een horloge. Ik viel als een stoeptegel voor het instagram account van Daniel Wellington en een minimalistisch klokje van CLUSE kon ik bijna niet weerstaan. Weken geleden had ik het mijn vader over deze uurwerken.  Hij vertelde dat ergens achter de schotten nog een horloge lag te wachten om eindelijk weer gedragen te worden. Zo kwam het dat ik die avond opeens een wijzerwerkje rijker was.

Het was ook niet het minste waar hij mee aan kwam zetten. Het horloge is van het merk
Tissot, een bekend Zwitsers merk. Een leuk feitje over dit klokje; het is gemaakt van hout. Ja echt, hout (van bomen weetje wel). Het bandje is van leer en het heeft precies genoeg gaatjes om het rond mijn dunne pols vast te zetten. Door de donkere houtkleur past dit horloge eigenlijk wel bij mijn volledige kledingkast. En dan vooral de selectie van dit seizoen.


Ik  denk dat ik maar meer met mijn vader moet gaan praten over wat er allemaal achter het schot ligt. De laatste keer dat we het over camera's hadden haalde hij met een analoge Pentax tevoorschijn. En dit keer een horloge! 

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲