zondag 13 november 2016

Dutch Design Week 2016




































Het kwam er op neer dat een collega van mijn moeder een tentoonstelling had ingericht. En ze vroeg mij mee. Pas later merkte ik dat deze tentoonstelling te zien was op de Dutch Design Week, een evenement waar ik nog nooit eerder heen was geweest. Ik wist dan ook niet zo goed wat ik moest verwachten. Na honderdzestig minuten in een auto over lange stukken grijs asfalt gereden te hebben werd mijn nieuwsgierigheid beloond.


Eindhoven  is (in ieder geval op de locatie waar ik was) een soort vreemde combinatie tussen een woonwijk met simpele rijtjeshuizen en groten stukken industrieel terrein. Één van deze terreinen was het Centrum van de Dutch Design Week. De locatie was afgeladen met bezoekers met een gedeelde interesse voor architectuur, design en creativiteit. 








Het lukt mij niet zo goed een stukje tekst bij de foto's te verzinnen. Dus ik hoop dat de foto's het verhaal zelf vertellen en jullie een indruk geven van deze ongelooflijk fijne dag.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲