dinsdag 28 maart 2017

Een nieuw montuur op mijn neus


Het was in eerste instantie een praktische behoefte. Ik zag gewoonweg nog maar vrij weinig. Nadat ik bij mijn opticien een ogentest had laten doen, en het duidelijk werd dat ik met meer dan één punt achteruit was gegaan, werd het mij toch zo langzamerhand wel duidelijk dat ik toe was aan een nieuwe bril. Na veel wikken en wegen, twijfelen en adviezen is mijn oog gevallen (haha woordgrap) op dit montuur.

Rond, dat is de trend. Dubbele neusbruggen overigens ook. Na het passen van een aantal brillen kwamen we tot conclusie dat cirkelvormige glazen mij het beste staan. Vanuit dat punt pakte de opticien vele verschillende monturen uit het rek. Te dik, te dun, verkeerde kleur ect. Uiteindelijk waren er drie kanshebbers over, waaronder deze. 



Het was niet een montuur die mij zelf was opgevallen. Het was ook geen montuur die ik zelf gepakt zou hebben. Het was zeker geen montuur waarvan ik verwacht had dat hij mij het beste zou staan. En toch was dat wel het geval. Voor iedereen die opzoek is naar een bril wil ik daarom het advies mee geven om zoveel mogelijk exemplaren te passen, ook de aparte. Juist de aparte! Want een treffer komt meestal uit een onverwachte hoek.



(Mijn nieuwe bril is van het merk modo)

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲